Raspunsuri conquiztador de azi

Raspunsuri quizz intrare conQUIZtador, in fiecare zi la primele ore ale diminetii!
Clic AICI pentru a adauga in Bookmark pagina de raspunsuri zilnice.

marți, 10 noiembrie 2009

Cum se numeşte cea mai recentă campanie promoţională marca ProFM?

Raspuns conquiztador: Învârte rata norocului!



Premii la promotia "Invarte Rata Norocului"


Se vor acorda 15 premii, fiecare premiu reprezentand valoarea cumulata a 12 rate de credit/leasing. Valoarea unui premiu este valoarea neta dupa retinerea impozitelor si a taxelor datorate conform legii, fara a depasi, insa, valoarea neta totala a echivalentului a 2.400 EURO la cursul de schimb BNR valabil la data castigarii premiului.

Fiecare premiul se va vira in 12 transe lunare, fiecare transa fiind egala cu rata de leasing/credit din luna platii, conform scadentarului atasat contactului de credit/leasing al fiecarui castigator.

Plata celor 12 transe va incepe la 1 ianuarie si se va incheia la 31 decembrie 2010 si se va face in contul bancar indicat de fiecare castigator, data viramentului fiind stabilita impreuna cu fiecare castigator in parte.

Validarea premiului obtinut se va face in baza actului de identitate, a talonului autovehiculului si a contractului de credit / leasing care trebuie sa fie valabil in perioada
01 ianuarie – 31 decembrie 2010.

Castigatorii nu au posibilitatea primirii contravalorii in alte obiecte a premiului si nici de a cere modificarea parametrilor premiului.

Castigatorul poate sa-si revendice premiul intr-un interval de 10 zile calendaristice de la data castigarii premiului (anuntarii acestuia pe radio ProFM).


Regulamentul promotiei Invarte Rata Norocului

Art. 1. Organizatorul si regulamentul oficial al campaniei

Organizatorul campaniei promotionale este SC PRO TV SA, cu sediul in Bucuresti, B-dul Pache Protopopescu nr. 109, et. 1, sector 2, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/24578/23.09.1992, avand CUI RO2835636. Campania promotionala se va derula in conformitate cu prezentul regulament care este obligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament pe parcursul derularii Campaniei, dar nu inainte de a anunta publicul intr-o revista de tiraj important.

Art. 2. Temeiul legal

Prezentul regulament este in conformitate cu Legea 650/2002 pentru aprobarea Ordonantei de Guvern 99/2000 privind comercilizarea produselor si serviciilor pe piata. Orice eroare in declararea datelor personale nu atrage raspunderea Organizatorilor. Ca atare, acestia nu au niciun fel de obligatie in cazul furnizarii unor date eronate care au dus la imposibilitatea transferului in conditii normale a premiului.

Art. 3. Durata campaniei si aria de desfasurare

Promotia se desfasoara in perioada 9 noiembrie – 15 decembrie, de luni pana duminica, 24 de ore pe zi. Promotia va fi organizata si desfasurata numai pe teritoriul Romaniei.

Art. 4. Marcile si produsele participante

In acest concurs sunt implicate urmatoarele marci: ProFM.

Art. 5. Drept de participare

La aceasta promotie pot participa cetatenii romani cu varste peste 18 ani, cu domiciliul in Romania, posesori de carnet de conducere categoria B, valabil cel putin pana la data de 31 decembrie 2010, care fac dovada unui contract de leasing/ credit pentru masina personala, contract care trebuie sa fie valabil pe perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2010. Masina inscrisa in concurs va fi masina care face obiectul acestui contract. Nu pot participa la aceasta promotie angajatii companiilor SC ProTV SA, precum si rudele de gradul I ale acestora.

Participarea la campania promotionala „Rata norocului!” implica acceptarea ca numele, fotografiile si materialele filmate cu participantii si castigatorii sa poata fi facute publice si folosite in scop publicitar fara pretentii de ordin patrimonial. Pentru identificare, castigatorii vor avea nevoie de un document de identitate: pasaport, buletin de identitate sau carte de identitate.

Art. 6. Mecanismul campaniei

a) Inscrierea si desfasurarea concursului:

In perioada 9 noiembrie – 6 decembrie, participantii la campanie trebuie sa acceseze pagina dedicata campaniei de pe site-ul www.profm.ro, sa uploadeze o poza cu masina lor, sa completeze formularul de inscriere (date personale si valoare lunara rata credit/leasing) si sa ne convinga printr-o descriere de ce masina inscrisa in concurs este “cea mai tare din parcare”. Inscrierile se inchid pe data de 6 decembrie, orele 24.00.

In fiecare zi, de luni pana vineri, din perioada 7 - 11 decembrie, in emisiunea Alarma, Dj-ii ProFM, Claudiu Sara si George Vintila, vor declara zilnic cate 3 castigatori, acestia fiind cei care, prin descrierea masinii, au reusit sa-i convinga pe cei doi DJ ProFM ca masina lor este cu adevarat deosebita.

La finalul campaniei vor fi 15 castigatori. Fiecare dintre acesti 15 castigatori va primi cate un premiu reprezentand valoarea cumulata a 12 rate de credit/leasing, platibile in 12 transe lunare, pe o perioada de un an, conform scadentarului atasat contractului de credit/leasing al fiecarui castigator.

Pe intreaga perioada in care ProFM plateste leasingul/rata de credit, masina va fi brandata cu stickere ProFM, conform reprezentatie grafice stabilite de ProFM.
Castigatorul este obligat sa accepte si sa mentina pe masina proprie (masina inscrisa in concurs) brandigul realizat de catre ProFM timp de 1 an (1 ianuarie – 31 decembrie 2010). ProFM isi rezerva dreptul de a verifica in orice moment brandigul de pe masinile castigatorilor. In cazul in care nu se va mentine brandingul pe masina in cauza, ProFM opreste plata ratelor catre castigatorul respectiv.

Castigatorul este obligat ca lunar sa faca dovada platii ratei din luna precedenta prin trimiterea pe mail a confirmarii de plata.

Costurile brandarii masiniilor declarate castigatoare in cadrul acestei campanii sunt suportate de catre ProFM.
Castigatorul este obligat sa anunte ProFM in cazul deteriorarii brandingului in termen de maximum 10 zile calendaristice, din momentul in care se intampla acest lucru. ProFM va suporta cheltuielile pentru refacerea acestui branding.

In cazul in care, pe parcursul celor 12 luni – 1 ianuarie – 31 decembrie 2010, castigatorul nu mai este proprietarul masinii inscrise in campanie sau in cazul in care castigatorul are un accident cu dauna totala, ProFM intrerupe virarea banilor catre respectivul castigator incepand cu data instrainarii.




b) Modalitati tehnice de monitorizare:

Toate aceste operatiuni vor fi inregistrate intr-o baza de date care va fi, la cerere, pusa la dispozitia oricaror autoritati cu competente in domeniu.

c) Fraudarea concursului:

Administratorii site-ului profm.ro si ai aplicatiei de concurs pentru campania promotionala „Rata norocului!” isi rezerva dreptul de a suspenda si de a sterge inregistrarea oricarui utilizator suspectat ca a incercat sa fraudeze concursul.

Art. 7. Premiile

Se vor acorda 15 premii, fiecare premiu reprezentand valoarea cumulata a 12 rate de credit/leasing. Valoarea unui premiu este valoarea neta dupa retinerea impozitelor si a taxelor datorate conform legii, fara a depasi, insa, valoarea neta totala a echivalentului a 2.400 EURO la cursul de schimb BNR valabil la data castigarii premiului.

Fiecare premiul se va vira in 12 transe lunare, fiecare transa fiind egala cu rata de leasing/credit din luna platii, conform scadentarului atasat contactului de credit/leasing al fiecarui castigator.

Plata celor 12 transe va incepe la 1 ianuarie si se va incheia la 31 decembrie 2010 si se va face in contul bancar indicat de fiecare castigator, data viramentului fiind stabilita impreuna cu fiecare castigator in parte.

Validarea premiului obtinut se va face in baza actului de identitate, a talonului autovehiculului si a contractului de credit / leasing care trebuie sa fie valabil in perioada
01 ianuarie – 31 decembrie 2010.

Castigatorii nu au posibilitatea primirii contravalorii in alte obiecte a premiului si nici de a cere modificarea parametrilor premiului.

Castigatorul poate sa-si revendice premiul intr-un interval de 10 zile calendaristice de la data castigarii premiului (anuntarii acestuia pe radio ProFM).

Art. 8. Desemnarea si anuntarea castigatorului

Castigatorii concursului vor fi desemnati in fiecare zi, de luni pana vineri, in perioada 7-11 decembrie. Acestia vor fi anuntati in cadrul emisiunii “Alarma” realizata de Claudiu Sara si George Vintila, in intervalul orar 7.00 – 10.00. Zilnic, in perioada mai sus mentionata, vor fi desemnati 3 castigatori. Acestia vor fi alesi in functie de creativitatea de care au dat dovada in descrierea realizata pe site-ul www.profm.ro.

Organizatorul se obliga sa faca public numele castigatorilor si castigul acordat pe site-ul ProFM si pe radio ProFM.

Castigatorul va fi anuntat telefonic in termen de maxim 5 zile de la data anuntarii sale publice.

Art. 9. Regulamentul concursului

Regulamentul Concursului este disponibil spre consultare pe site-ul www.profm.ro cat si la adresa studioului ProFM din Bucuresti, b-dul Pache Protopopescu, nr. 109. Participarea la aceasta campanie implica obligativitatea respectarii prevederilor prezentului Regulament.

Art. 10. Taxe si impozite aferente

Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru premiile acordate castigatorilor in conformitate cu legislatia in vigoare privind impozitul pe venit, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura in legatura cu premiul fiind in sarcina exclusiva a castigatorului.

Art. 11. Litigii

Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la concurs se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

Art. 12. Intreruperea concursului

Campania publicitara va putea fi intrerupta doar in caz de forta majora sau printr-o decizie a organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul prin intermediul a cel putin o televiziune nationala sau un cotidian national.

Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilor Legii 650/2002 pentru aprobarea Ordonantei de Guvern 99/2000 privind comercilizarea produselor si serviciilor pe piata si a fost semnat in [....] exemplare originale, astazi data autentificarii de catre notarul public.


sursa: http://concurs.profm.ro/rata-norocului/

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu