Raspunsuri conquiztador de azi

Raspunsuri quizz intrare conQUIZtador, in fiecare zi la primele ore ale diminetii!
Clic AICI pentru a adauga in Bookmark pagina de raspunsuri zilnice.

miercuri, 9 decembrie 2009

Marketing: Care dintre următoarele elemente reprezintă un avantaj al direct mail-ului?

Marketing: Care dintre următoarele elemente reprezintă un avantaj al direct mail-ului?
raspuns conQUIZtador: targetarea

avantajele direct mail-ului

Marketingul Direct este o formă de publicitate care se adresează unui set de ţinte bine definit cu scopul de a genera un rezultat măsurabil, folosind instrumente media adresabile, ca poşta sau e-mailul.. Marketingul direct foloseşte intensiv baze de date.

Instrumente comune pentru marketingul direct sunt mailing-ul (denumit şi direct mail, mailing direct sau direct mailing), telemarketing-ul, etc.

Avantajele şi dezavantajele direct mail-ului

Printre avantaje se numără:

* Targetarea - Cel mai important aspect al acestui tip de acţiuni este abilitatea sa de a ţinti precis clienţi deja existenţi. Dacă există o listă, poate fi folosit eficient şi pentru a prospecta piaţa. Însă odată cu apariţia e-mailului, a site-urilor web şi a cookie-urilor, organizaţiile pot avea un dialog cu clienţii lor prin internet, într-un mod mult mai ieftin şi facil.

* Personalizare - Acţiunile de Direct mail se pot adresa personal clientului şi pot fi adaptate necesităţilor acestuia pe baza unor tranzacţii anterioare şi a datelor adunate.

* Optimizare - Datorită măsurabilităţii sale, direct mail poate fi testat pentru a obţine lista optimă; oferta optimă; periodicitatea optimă (şi mulţi alţi factori). Apoi rezultatele cele mai bune pot fi aplicate asupra unei audienţe mai largi pentru a se obţine rezultatele cât mai bune.

* Acumulare de date - Răspunsul, ca şi lipsa acestuia pot fi adăugate unei baze de date, permiţând ca viitoarele expedieri să fie şi mai bine targetate.

Între dezavantaje se află:

* Costul - Costul la mie este mai mare decât orice altă formă de promovare "de masă" (deşi rata pierderilor (risipei) este mult mai mică).

* Risipă - Cantităţi mari de hârtie sunt aruncate.

* Alienare - Unii destinatari percep marketingul direct ca fiindu-le forţat şi pot boicota companiile care procedează astfel.

sursa: wikipedia.org

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu